Nog 6 weekjes. - Reisverslag uit Driesum, Nederland van Pietsje Schaafsma - WaarBenJij.nu Nog 6 weekjes. - Reisverslag uit Driesum, Nederland van Pietsje Schaafsma - WaarBenJij.nu

Nog 6 weekjes.

Door: Pietsje

Blijf op de hoogte en volg Pietsje

01 Oktober 2013 | Nederland, Driesum

Hallo allemaal,

De laatste zes weekjes van dit jaar in Nederland gaan vandaag in.
De stage periode komt steeds dichterbij, wat het spannend maakt, maar waar ik ook steeds meer naar toe leef en zin in heb! Deze zes weken staan in het teken van afscheid nemen, afspraken maken, laatste dingen regelen en genieten.

Via deze weg zal ik voor diegenen die het interessant en leuk vinden, jullie op de hoogte houden van mijn activiteiten en bezigheden in Zuid-Afrika.

Voor vertrek zal ik nog wel een verslagje plaatsen.

Groetjes,
Pietsje

  • 03 Oktober 2013 - 17:55

    Annie:

    We gaan je volgen, ik heb me toegevoegd aan jouw mailingslist. Veel plezier met de voorbereidingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pietsje

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 8256

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 13 April 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: