De reis. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Pietsje Schaafsma - WaarBenJij.nu De reis. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Pietsje Schaafsma - WaarBenJij.nu

De reis.

Blijf op de hoogte en volg Pietsje

09 November 2013 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Gisteren is de reis goed verlopen! We zijn vaak door de douane gekomen en gecontroleerd, weinig slaap gehad, veel gezeten en gewacht. Met elkaar zo'n vierentwintig uren onderweg geweest, maar het was zeker de moeite waard!

Vandaag om twaalf uur zijn we geland in Port Elizabeth waar we om half twee in een busje zijn opgehaald richting Port Alfred. Onderweg hebben we in de verte al zebra's en giraffen gezien. Na twee uren te hebben gereden hebben we een huis met kamernummer toegewezen gekregen.

Het is een knus huis en we hebben met zijn tweeën een badkamer. Verder is het standaard, maar groot genoeg. Helaas is er geen WiFi in het huis, waardoor ik naar school moet voor internet. Stenden South Africa is een paar meter lopen van ons huis, wat ideaal is!

Iedereen op school is zeer gastvrij en ik ben al aan veel mensen voorgesteld. Het zal wel even duren voor ik iedereen ken maar ik voel me welkom.

De gebeurtenissen en belevenissen gaan nu nog als onwerkelijk aan me voorbij en het zal tijd moeten hebben voor ik echt besef dat ik nu in Zuid-Afrika ben!

Morgen gaan we Port Alfred bekijken en naar het strand. Maandag voor het eerst een bijeenkomst bijwonen op Stenden South Africa, dinsdag en woensdag hebben we training voor het Youth Camp en donderdag is het kamp voor tweehonderd jongeren. Wat ik hier precies moet gaan doen is voor mij nog niet bekend. Hier zal ik later verslag van doen.

Tot de volgende keer!

  • 09 November 2013 - 18:52

    Yvonne:

    Hè fanke!

    Heard goed. De kommende tyd sil fest snel foarbij gean.. Geniet d'r fan!

    Xx Yvonne

  • 09 November 2013 - 19:28

    Willy:

    hey leave skot. wie binne blied dot de reis sa goed furron is. no eest mar lekker bekomme en don moarn op ut stroan mar even uutwaaie geniete. xxxxxxxxxx how fon dy en tot de oare keer.

  • 09 November 2013 - 19:39

    HEIT:

    Hartstikke leuk en tot Skype, lekker sliepe....xx heit en mem

  • 09 November 2013 - 19:40

    Andree En Inesz, Esther, Simone En Chris:

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Nogmaals een hele fijne tijd daar en lekker genieten. We kijken uit naar je belevenissen en houden de site in de gaten.
    Liefs Andree en Inesz, Esther, Simone en Chris

  • 09 November 2013 - 22:46

    Geke:

    hoi pietsje mooi dast te plak bist hast de reis der mar wer opzitten mar lekker bekomme en dan der mar far en genietsje de groetnis fan jan en geke xxx

  • 11 November 2013 - 21:11

    Pietsje Schaafsma:

    Bedankt allemaal voor de reacties.
    Erg leuk om te lezen!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pietsje

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 8261

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 13 April 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: